13 Gru

Top 8 niezbędnych strategii optymalizacji witryny na 2019 rok.

1. Pierwsza- Mobilna

Według Danny’ego Sullivana z Google:

– “Ani mobilność, ani układ mobilny nie są wymaganiami do indeksowania mobilnego. Strony bez wersji mobilnych nadal działają na urządzeniach mobilnych i można je indeksować. Powiedział, że najwyższy czas, aby przejść z pulpitu i korzystać z telefonu komórkowego 🙂 ”

Oto kilka podstaw, które sprawią, że Twoja strona będzie przyjazna dla urządzeń mobilnych:

– Dostosuj swoją witrynę do dowolnego urządzenia; czy to na komputery stacjonarne, telefony komórkowe czy tablety.
– Zawsze skaluj swoje zdjęcia, gdy korzystasz z elastycznego projektu, zwłaszcza dla użytkowników mobilnych.
– Użyj krótkich tytułów meta. Są łatwiejsze do odczytania na urządzeniach mobilnych.
– Unikaj wyskakujących okienek, które zasłaniają Twoją treść i uniemożliwiają odwiedzającym uzyskanie wglądu na temat zawartości.
– Mniej może być więcej na urządzeniach mobilnych. W świecie mobilnym, treści o długiej formie niekoniecznie oznaczają większy ruch i lepsze rankingi.
– Nie używaj telefonu komórkowego jako pretekstu do maskowania. Użytkownicy i pająki muszą widzieć tę samą treść.

2. Techniczne SEO

Niektórzy uważają pomysł wykonywania technicznego SEO za zastraszający.

Dzięki wielu dostępnym narzędziom SEO audyt SEO nie jest już trudnym zadaniem.

Kluczem jest jednak wiedzieć, jak interpretować dostarczone dane i co z tym zrobić.

Na początek powinieneś sprawdzić:

– Upewnij się, że Twoja witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych.
– Sprawdź błędy kodu statusu i popraw je.
– Sprawdź plik robot.txt w poszukiwaniu błędów. Zoptymalizuj w razie potrzeby.
– Sprawdź indeksowanie swojej witryny za pomocą Google Search Console. Sprawdź i napraw wszystkie wykryte problemy.
– Napraw duplikaty tagów tytułów i duplikatów opisów meta.
– Kontroluj zawartość swojej strony internetowej. Sprawdź statystyki ruchu w Google Analytics. Rozważ ulepszenie lub przycięcie nierentownych treści.
– Napraw uszkodzone linki. Są wrogiem doświadczenia użytkownika i potencjalnie rankingów.
– Prześlij swoją mapę witryny XML do Google za pośrednictwem Google Search Console.

3. Szybkość witryny

Szybkość strony ma bezpośredni wpływ zarówno na ruch, jak i konwersje.

Według Google “średni czas potrzebny na pełne załadowanie strony docelowej na urządzenia mobilne to 22 sekundy … jednak 53 procent użytkowników witryny mobilnej opuszcza stronę, której załadowanie trwa dłużej niż trzy sekundy.”

Powolna szybkość strony powoduje słabą wygodę użytkowników, dlatego Google bierze pod uwagę szybkość strony jako czynnik rankingowy.

Sprawdzone metody optymalizacji szybkości strony to:

– Zminimalizuj żądania HTTP dla różnych części strony, takich jak skrypty, obrazy i CSS.
– Zmniejsz rozmiar pliku, kompresując je i łącz wspólne pliki, aby zmniejszyć liczbę żądań.
– Miej jednocześnie ładunek CSS i JavaScript.
– Zrób ładowanie JavaScript po ważnych plikach.
– Zmniejsz czas wyszukiwania DNS.
– Popraw czas odpowiedzi serwera.
– Użyj odpowiedniego rozwiązania hostingowego.
– Cache przeglądarki dźwigni.
– Zminimalizuj rozmiary obrazów.
– Użyj CDN.
– Zachowaj wtyczki do minimum.
– Przekształć przekierowania na minimum.

4. Intencja użytkownika

Pisanie “świetnych treści”, optymalizowanie ich i uzyskiwanie zaufanych linków jest teraz tylko początkiem rankingu słowa kluczowego.

Ponieważ uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja wciąż ewoluują, każda z nich będzie miała większy ciężar w głównym algorytmie Google.

Ostatecznym celem Google jest zrozumienie kontekstu i udostępnianie wyników na podstawie zamiaru wyszukiwarki.

To sprawia, że z​​aawansowane wyszukiwanie słów kluczowych i selekcja są ważniejsze niż kiedykolwiek.

Na początek musisz rozpoznać, że są pewne słowa kluczowe i zapytania, których nie da się pozycjonować.

Znaczenie kontekstowe słowa kluczowego musi być zgodne z zapytaniem.

Zanim poświęcisz czas i zasoby na rangę, musisz przyjrzeć się aktualnym stronom internetowym i wyrażeniom.

O ile twoja strona internetowa i strona docelowa nie są podobne do rankingu, są szanse, że tak się nie stanie.

Weź zapytanie [adwokat ds. Obrażeń osobistych w Albanii] na przykład:

W pewnym momencie zapytanie to doprowadziło do pojawienia się szeregu niezależnych prawników i firm prawniczych u góry wyników wyszukiwania.

To się zmieniło.

Google preferuje obecnie katalogi prawne:

W tym przypadku, ponieważ wciąż istnieje szansa na miejsce w mapach Google, warto kontynuować tę frazę. Gdyby nie ta okazja, byłaby to strata czasu.

Wydaje się, że Google doszedł do wniosku, że intencją wyszukiwarki jest znalezienie serii prawników lub firm – nie tylko jednego.

5. Marketing treści

Przewiduje się, że do 2020 r. 44 zettabajty danych będą wytwarzane każdego dnia.

Patrząc z perspektywy, jest to odpowiednik 8,48 biliona piosenek lub 1,440 lat filmów w jakości HD każdego dnia.

Wyzwanie przełamania bałaganu stanie się wykładniczo trudniejsze wraz z upływem czasu.

W tym celu:

– Utwórz centrum treści w formie centrum zasobów.
– Wypełnij centrum zasobów kombinacją przydatnych, pouczających i zajmujących treści.
– Pisz “mówione” fragmenty związane z centrum zasobów i połączeniem.
– Pisz artykuły z wiadomościami o swoich zasobach i połączeniach między nimi.
– Rozpowszechniaj słowo – promuj swoje artykuły na kanałach społecznościowych.
– Wymieniaj tematy związane z Twoimi treściami – promuj je w mediach społecznościowych.
– Użyj aparatu w smartfonie. Zdjęcia i filmy zwykle konwertują lepiej niż sam tekst.
– Zaktualizuj nieaktualną i niską liczbę trafikowanych treści.

6. Schemat

Znacznik schematu, po dodaniu do strony internetowej, tworzy “fragment rozszerzony” – rozszerzony opis, który pojawia się w wynikach wyszukiwania.

Wszystkie wiodące wyszukiwarki, w tym Google, Yahoo, Bing i Yandex, obsługują wykorzystanie mikrodanych.

Prawdziwa wartość w schemacie polega na tym, że może on zapewnić kontekst strony internetowej i poprawić jakość wyszukiwania.

Nie ma dowodów na to, że dodanie schematu ma wpływ na SERPs.

Do czego służy schemat?

– Firmy i organizacje
– Wydarzenia
– Ludzie
– Produkty
– Przepisy
– Recenzje
– Filmy wideo

Schemat jest dość prosty w implementacji.

Jeśli masz witrynę WordPress, istnieje wiele wtyczek, które zrobią to za Ciebie.

7. Doświadczenie użytkownika

User Experience (UX) koncentruje się na zdobywaniu wglądu w użytkowników, ich potrzeby, ich wartości, umiejętności i ograniczenia.

UX bierze również pod uwagę cele i cele biznesowe.

Najlepsze praktyki UX koncentrują się na poprawie jakości doświadczenia użytkownika.

Według Petera Morville’a czynniki wpływające na UX to:

– Przydatne: Twoja treść musi być unikalna i spełniać potrzeby.
– Użyteczne: Twoja strona internetowa musi być łatwa w obsłudze i nawigacji.
– Pożądane: Twoje elementy i marka powinny budzić emocje i uznanie.
– Findable: Zintegruj elementy projektu i nawigacji, aby ułatwić użytkownikom znalezienie tego, czego potrzebują.
– Dostępne: Treści muszą być dostępne dla wszystkich – w tym 10 procent populacji z niepełnosprawnościami.
– Wiarygodność: Twoja witryna musi być godna zaufania, aby użytkownicy mogli Ci uwierzyć.
– Cenne: Twoja witryna musi zapewniać wartość dla użytkownika pod względem doświadczenia i dla firmy pod względem pozytywnego zwrotu z inwestycji.

8. Linkowanie

Linki od pewnego czasu należą do najważniejszych czynników.

W 2019 r. Zmieni się to, że Google będzie jeszcze bardziej biegły w identyfikowaniu i dewaluacji spamerskich linków.

W takim przypadku jakość będzie nadal wywierała wpływ na ilość.

Najlepsze strategie Link Building na 2019:

-Wykorzystaj strony zasobów (a.k.a. linkbait lub technika Skyscraper).
-Zerwany Link Building.
-Guest Posting (nie spamerski).
-Backlink Mining.
-Połącz z odzyskiwaniem.
-Zgłaszanie zastrzeżeń niepowiązanych.

Wniosek

Kopce informacji i dezinformacji podawane codziennie w różnych kanałach marketingowych mogą być przytłaczające.

Jeśli nie będziesz ostrożny, może to doprowadzić do paraliżu analizy i nic nie zostanie zrobione.

Jeśli skupisz się tylko na tych ośmiu podstawowych rzeczach, nakierujesz się na sukces w 2019 roku i później.

Źródło: https://www.searchenginejournal.com/website-optimization-essentials/280641/

[Głosów:3    Średnia:2.3/5]