16 Lip

5 najlepszych narzędzi analityki internetowej w czasie rzeczywistym (2018)

Kiedy posiadasz witrynę internetową, możesz dużo dowiedzieć się o swoich gościach i ich zachowaniu w witrynie za pomocą analityki internetowej. W tym celu dostępne są narzędzia do analityki internetowej. Możesz znaleźć niektóre opcje analityki internetowej o otwartym kodzie źródłowym, a także słynny Google Analytics.

Jednak im głębiej wchodzisz w biznes internetowy, tym ostrzejsze statystyki, których potrzebujesz w swojej witrynie – i od ostrego, mam na myśli analitykę w czasie rzeczywistym. Oto 5 najlepszych usług analityki internetowej w czasie rzeczywistym, na które powinieneś zwrócić uwagę, aby uzyskać lepszy wgląd w swoich użytkowników.

  1. Woopra

    Woopra może dostosowywać wglądy, wykorzystując dogłębną segmentację i niestandardowe raporty, aby umieścić odpowiednie analizy bezpośrednio przed sobą. Pomaga to analizować i poprawiać współczynniki konwersji, zgłaszając miejsce, w którym użytkownicy tracą konwersję. W ten sposób możesz również sprawdzić zachowanie użytkownika i podnieść wartość życia klienta, angażując je w swoją ofertę.

    Woopra jest darmowa za 30 tysięcy akcji (wyświetleń lub wydarzeń) miesięcznie. Mimo że obsługuje on małe i średnie ruchome witryny bez żadnego problemu, to jednak nie jest odpowiedni dla witryn o wysokim natężeniu ruchu, ponieważ skoki natężenia ruchu opóźniają transmisję danych analitycznych w czasie rzeczywistym.

    Dzięki Woopra możesz monitorować wiele witryn jednocześnie na tym samym pulpicie przy użyciu interfejsu z kartami. Co więcej, możesz przypinać raporty na swoim pulpicie nawigacyjnym, aby sprawdzić krótki przegląd spersonalizowanych analiz wszystkich witryn.

    woopra

  2. Hitsteps

    Hitsteps pomaga monitorować zachowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym za pomocą map ciepła dla każdej strony, aby zidentyfikować najlepiej sprzedające się punkty i źródła ruchu (brak funkcji w Woopra). Śledzi i koreluje profile użytkowników na urządzeniach za pomocą aliasingu profilowego, aby pomóc Ci je zrozumieć i przekonwertować na swoich klientów.

    Hitsteps jest bezpłatny dla jednej strony internetowej z nie więcej niż dwoma tysiącami wyświetleń miesięcznie. Chociaż jest to idealne rozwiązanie dla doświadczonych technologicznie ludzi lub doświadczonych webmasterów, którzy mają doświadczenie w analizie ruchu, ale może to nie okazać się równie pomocne dla początkujących.

    Hitsteps pozwala pobierać szczegółowe raporty na temat statystyk słów kluczowych, a także znacznie więcej raportów analitycznych w formatach PDF i CSV, które uważam za użyteczne dla osób trzecich. Co więcej, w przeciwieństwie do Woopry, działa jako usługa typu “4 w 1” dla marketerów i webmasterów, zapewniając analitykę internetową oraz narzędzia do śledzenia na żywo, analizy strony i monitorowania czasu pracy.

    hitsteps

  3. GoSquared Analytics

    GoSquared pokazuje indywidualnym odwiedzającym szczegóły, w tym długość pobytu i podróże gości, które pomagają zrozumieć źródła i działania. Dostajesz przydatne analizy, które umożliwiają dołączanie lub wykluczanie wszystkiego, od ruchu po inne elementy danych. Możesz również śledzić liczbę odwiedzających w czasie rzeczywistym dzięki aktualnym statystykom, które doskonale sprawdzają się również w witrynach o dużym natężeniu ruchu, w przeciwieństwie do Woopry.

    GoSquared Analytics oferuje tylko 14-dniowy bezpłatny okres próbny (w przeciwieństwie do Woopra, który oferuje bezpłatny abonament na podstawowe użytkowanie). W jego analityce brakuje analizy predykcyjnej i zgodności z przetwarzaniem analitycznym online (OLAP) w celu przewidywania trendów i wzorców zachowań. Ponadto automatyczna lub zaplanowana funkcja raportowania i analiza ścieżki nie są dostępne na jej pulpicie nawigacyjnym.

    Co mi się podobało, że zawiera pakiet asystenta, narzędzie do czatowania na żywo i CRM w tym samym pakiecie wraz z analityką, co oznacza, że masz wszystkie wymagane narzędzia. Zapewnia także wiele integracji, które pomagają połączyć go bezpośrednio z innymi narzędziami i usługami, z których może korzystać Twój zespół, takimi jak Slack, Twitter, Zapier itp.

    go-squared

  4. Real Time Analytics

    Analiza w czasie rzeczywistym analizuje wiele kanałów dla ruchu z przeszłości i w czasie rzeczywistym, aby zapewnić dokładną prognozę ruchu w Twojej witrynie. Pomaga to zwiększyć wydajność witryny, automatycznie dzieląc wyświetlenia, analizując je i przepowiadając segmenty, które wymagają optymalizacji. Narzędzie pomaga również w analizowaniu trendów i blokad dróg, a także zapewnia informacje o ruchu w czasie rzeczywistym z wielu witryn, aby wspierać podejmowanie działań, które można podjąć.

    Analiza w czasie rzeczywistym nie zbiera danych samodzielnie (w przeciwieństwie do innych narzędzi z tej listy) i pobiera analizy z Google Analytics. Bezpłatna subskrypcja jest dostępna tylko przez ograniczony czas, co pozwala na wysłanie 200 zgłoszeń co 24 godziny i pięć dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów e-mail.

    real-time-analytics

  5. Clicky

    W Clicky możesz dostosować panel kontrolny, aby wyróżnić ważne dane, by skutecznie śledzić swoje cele i kampanie. Prezentuje raporty w czasie rzeczywistym z najświeższymi szczegółami, dowodząc niezbędnego narzędzia w momencie wzrostu liczby odwiedzających z zewnętrznego źródła. Możesz także monitorować tagi, słowa kluczowe i retweety na Twitterze, korzystając z funkcji “Śledzenie wyszukiwania na Twitterze”, której brakuje mi w kilku usługach podanych powyżej.

    Clicky pozwala śledzić tylko jedną stronę za darmo, jeśli ma mniej niż trzy tysiące wyświetleń strony dziennie. Nie umożliwia integracji, tzn. Nie można łączyć się z innymi aplikacjami i usługami. Nie uważam też, aby interfejs był tak imponujący, jak inne usługi z tej listy.

    Ponadto jego płatne funkcje obejmują mapy ciepła na miejscu w celu identyfikacji miejsc o dużym natężeniu ruchu, co umożliwia dalszą segmentację według celów, sesji i testów podzielonych.

    clicky

ŹRÓDŁO

[Głosów:0    Średnia:0/5]